vineri, 24 octombrie 2014

Ulei De Argan Frumuseţe şi Răsfăţ

Ulei de Argan pur,  certificat ORGANIC FRUMUSETE SI RASFAT
Acum că am trecut de 40 de ani, îşi fac apariţia "neinvitate "pe fata mea câteva riduri şi linii de care vreau să mă ocup înainte de a fi observate şi de alţii .
Am observat că sunt sensibilă la cele mai multe creme de faţă deoarece atunci când le-am aplicat, fata mea, gâtul meu au devenit roşii cu o senzaţie de mâncărime şi extrem de uscate.
Soţul meu a comandat acest ulei de argan, ajutor pentru pielea mea sensibilă după ce a cercetat on-line rubrica cosmetice bio unde a găsit acest ulei de argan care m-a ajutat la îmbunătăţirea sănătăţii pielii  deoarece este bogat în substanţe hrănitoare necesare  pentru o piele netedă şi sănătoasă.
Nu ustură când îl pui pe piele (spre deosebire de aproape toate celelalte creme chiar şi cele pentru piele sensibilă) şi în plus faţa mea se simte minunat iar pielea a devenit din nou moale. Sunt foarte fericită că ceva funcţionează în cele din urmă pentru pielea mea.Acest ulei provine din arborele Argania Spinosa, care se găseşte în Maroc. Oamenii folosesc ingredientele pentru a îmbunătăţi sănătatea pielii  la hidratare şi pentru consolidarea elasticităţii. În Maroc, femeile folosesc ulei de argan marocan ca o parte a regimului lor pentru frumuseţe. La fel cum restul corpului are nevoie de hrană, acest ulei reface pielea şi o protejează de o îmbătrânire prematură.
http://www.bio-cosmetics.ro/bio-cosmetics/eshop/0/3/5/2658-Ulei-de-Argan-pur-certificat-ORGANIC-50-ml
Uleiul nu conţine nici un tip de substanţe chimice sintetice care ar putea irita pielea sensibilă. Datorită conţinutului ridicat de acizi graşi nesaturaţi, antioxidanţi şi vitamina E, uleiul de argan este un remediu excepţional, fiind din ce în ce mai utilizat în industria cosmetică. Este puternic hidratant, regenerează, repară şi stimulează schimbarea celulelor pielii ajută la prevenirea şi dispariţia ridurilor, protejează pielea după expunerile la soare, de fum şi de efectele poluări, diminuează roşeaţa pielii.
Acesta catifelează pielea şi reduce orice acnee sau eczeme ,ajută la restabilirea stratului lipidic de apă al pielii, care vă va reduce la minimum ridurile sau vergeturile.
Îmi place acest lucru  au trecut 2 sticle din cele 4 sticle pe care le-am comandat . Cui îi pasă?! La acest preţ şi pentru această calitate? Există câteva motive pentru care iubesc acest ulei de argan:l-am pus pe mâinile , pe buzele mele înainte de a merge la culcare, este un hidratant Fantastic! Uleiul de Argan are o consistentă încântătoare este favoritul meu, nu pot să cred cum o picătură din acest ulei poate schimba extrem tonusul pielii mele. Sunt mândra de aspectul meu.
Astăzi, pot confirma că pielea mea se simte mai moale şi are o strălucire uimitoare, vergeturile mele şi ridurile sunt mai puţin vizibile datorită acestui ulei. Ca să nu mai vorbim - mirosul este uimitor "!  Recomand pur şi simplu ulei de argan pentru oricine  vrea să arate foarte bine, indiferent de sex sau vârstă.
La BIO-Cosmetics fiecare comandă vine acum parfumată discret. Indiferent de valoarea comenzii tale, aromele exotice orientale te vor răsfăţa aşa cum îţi doreşti.
Alege acum produsele preferate şi bucură-te deoarece BIO-Cosmetics te va răsfăţa cu promoţii şi oferte de Black Friday.Pregăteşte-te pentru cumpărături!

slide /fotky1559/slider/550X250-NEOBIO-NOU.jpg

Un comentariu: