vineri, 28 noiembrie 2014

Alege campania Super Blog !


 superblog-spring-logo-01-01


Consultanţa de imagine presupune, în primul rând, o responsabilitate majoră faţă de cel care îşi  încredinţează astfel un aspect esenţial al succesului său.Sunt oameni inovatori, ancoraţi în prezent, pasionaţi de perfecţiune, însă aspectul exterior este unul depăşit, nepotrivit. Este clar trebuie să-i  faci vizibili pe aceşti oameni valoroşi, de a le alinia aspectul exterior la potenţialul intelectual.
Atunci când ai certitudinea că aspectul tău exterior este aliniat cu statutul şi obiectivele tale ca profesionist, că ceea ce porţi îţi întăreşte discursul şi acţiunile, te poţi concentra exclusiv pe ceea ce ştii să faci cel mai bine, ceea ce este echivalent cu eficienţa.
"Imaginea" este modul în care ne văd alte persoane. Acesta influenţează dacă oamenii vor răspunde la solicitările noastre.
Dacă aş deveni consultant de imagine, le-aş da oamenilor sfaturi care iar ajuta să obţină ceea ce doresc - fie că vor să obţină un nou loc de muncă, să facă o impresie bună, sau pur şi simplu să se simtă bine ei înşişi. În primul rând aş începe cu analiza de imagine, fashion styling - revizuirea garderobei în sensul că aş determina acea persoană să ia decizia de a păstra sau a scăpa de anumite lucruri în funcţie de defectele corpului având în vedere psihologia culorilor de îmbrăcăminte sau achiziţionarea altor piese noi de îmbrăcăminte, analiza machiaj - determinarea machiajului potrivit pentru client şi alte aspecte specifice ale aspectului fizic, cum ar fi: culori, creme de îngrijire a pielii ,cosmetice si suplimente cu ingrediente 100% naturale , cu privire la stilul de păr şi culoare .
Cu toate acestea, imaginea este mai mult decât aspectul fizic. În plus fată de modul în care cineva priveşte o persoană, sau îşi formează impresii acestea sunt bazate pe modul în care acea persoană vorbeşte şi se comportă. Prin urmare, în calitate de consultant de imagine, de asemenea, m-aş consulta cu clienţii cu privire la comunicările vocale şi verbale, inclusiv voce, vocabular şi pronunţie, consultantă cu privire la comunicările non-verbale, cum ar fi limbajul corpului, postura, şi contactul face to face.
În plus fată de consultanţa cu clienţii aş dezvolta o reţea de parteneri strategici cum ar fi stilişti, make-up artişti, medici stomatologi, antrenori personali, chirurgi.Dacă candidatul SuperBlog  vrea să atingă obiective tot mai înalte are nevoie de un website de calitate şi de o prezenţă activă în online - conţinut inovativ, interactivitate şi, mai ales, promovare web nu vom ezita să cerem idei online de la  Best Web Image  partener media.
Ca si consultant de imagine vă pot recomanda să urmaţi seminarii pe teme cum ar fi: dressing profesional, abilităţi de comunicare, precum şi alte subiecte.
La fel ca şi mine poţi deveni şi tu blogger .Eu m-am înscris în SuperBlog 2014 la recomandarea prietenei mele.
 votati
Oricare dintre noi putem deveni dintr-un  blogger începator un partener blogger  şi nu în ultimul rând un consultant de imagine. Educaţia sau experienţa specială este necesară pentru a face furori în această carieră.


SuperBlog
Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2014 !

 Super Blog e căpitan
În armură de sultan,
Campania când soseşte
Începe să dea de veste.

Bloggerii cum dau de ştire
Îşi adună a lor oştire.
Scriu articole grozave
După ideile lor brave.

Temele, inovatoare,
Vin şi ele ajutoare,
Campania s-o înconjoare
Cu premii răsplătitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu