vineri, 21 noiembrie 2014

TABLETE GOCLEVER bazate pe sistemul de operare Android


sigla

Unul dintre primele lucruri pe care le-am observat la noua tabletă INSIGNIA 800 WIN este ecranul de înaltă calitate IPS care oferă o experientă de neuitat, prin reprezentarea culorilor adevărate, vizualizare optimă de site-uri şi confort neaşteptat de utilizare. Acesta vă asigură imagini clare şi culori precise din toate unghiurile de vizualizare, ceea ce înseamnă că niciodată nu va fi nevoie să pierdeţi vizionarea unor filme preferate, emisiuni TV, videoclipuri pe YouTube şi experienţele de navigare web.
Am fost plăcut surprins să văd că organismul la noua tabletă INSIGNIA 800 WIN a fost subţire şi estetic. Eu spun în mod surprinzător subţire, deoarece ghedgeturi - le care au un ecran mare tind să aibă un cadru mai gros. Designul elegant se simte prin configuraţie, funcţionalitate şi mobilitate este o tabletă compactă şi modernă. Având ecran de 8 inch, permite vederea precisă a detaliilor. Aparatul este rapid, puternic şi multifuncţional. 
Indiferent dacă călătoresc pentru afaceri sau de plăcere, de multe ori am nevoie să-mi iau tableta cu mine. Este, dimensiunea perfectă concepută special pentru cei care folosesc tableta în timp ce citesc în tren. Te ajută să păstrezi legătura cu familia şi prietenii, să intri pe internet sau blog-ul personal oriunde te-ai afla. După ce am avut o mulţime de dispozitive diferite touchscreen pot spune cu încredere că noua tabletă INSIGNIA 800 WIN răspunde foarte bine la fiecare comandă. M-am trezit că pot comuta perfect prin aplicaţii, clipuri video şi navighez pe web, cu o simplă apăsare de deget. Pot transmite wireless clipuri video, imagini, muzică şi mult mai mult am dreptul la propriul meu televizor.
Tableta INSIGNIA 800 WIN are multe de oferit, pentru o mică recapitulare aici este o listă de caracteristici:


Size 8” 
Rezolution 1280x800 pixels
Intel Processor Z3735E @1.3Ghz 
Windows 8.1
5.0 MPix 
Fie că aţi avut mai multe gadgeturi de-a lungul anilor, sau sunteţi doar la început, explorând beneficiile acestei tablete este o opţiune solidă pentru oricine este interesat de viteză, performantă şi fiabilitatea.Pentru mai multe detalii vă recomand să vizitaţi magazinul online GOCLEVER  ei va ofera echipamente electronice inovative uşor de utilizat ce îndeplinesc cerinţele la cele mai bune preţuri, menţinând în acelaşi timp fiabilitatea ridicată a produselor şi gradul de satisfacţie al clienţilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu