luni, 16 martie 2015

Anunţ de angajare in ziar prin Best Media

Vrei să publici un anunţ de mica publicitate într-un ziar local dar nu ai timp să alergi de la un birou la altul ?
Anunturi ziare locale
Best Media te scuteşte de pierderea de timp prin serviciul de "Mica publicitate". Acum poţi publica online din biroul tău un anunţ de mica publicitate în peste 300 de ziare locale.Cu un simplu apel telefonic către Barbu Florentina la tel: 0722.554.020 sau e-mail: florentina@anunturi-ziare.ro aveţi posibilitatea publicării unui anunţ de angajare în ziar .Cu promptitudine şi profesionalism Barbu Florentina îţi va da informaţii despre cum publici anunturi in ziare şi cum  foloseşti serviciile Best Media.Primeşti detalii cu privire la serviciile oferite prin intermediul sitului www.anunturi-ziare.ro, preţuri, tarife de mică şi mare publicitate precum şi în privinţa facturilor şi modalităţilor de plată .
Plata cu CARD BANCAR 
Nu se percep taxe suplimentare pentru plata prin card.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise sub sigla Visa sau MasterCard (Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, Maestro).
Plata anunt cu cardul
Tot din convorbirea mea cu Barbu Florentina am aflat că Best Media pune la dispoziţia clienţilor săi o serie de module prin care aceştia să-şi poată promova serviciile, imaginea firmei, publica comunicate de presă sau multe alte module.
Aceste module reprezintă o anumită parte dintr-o pagină, pe această suprafaţă clientul poate să publice orice conţinut doreşte, inclusiv sigle sau poze.
Publicarea unui anunţ de angajare într-un ziar, de obicei, te costă bani si timp ,dar cu un simplu apel telefonic eu am economisit timp şi anunţul de angajare a fost publicat simplu şi rapid. După achitarea anunţului, a trebuit să revin cu un telefon să confirm plata în care am evidenţiat numărul anunţului pentru care am plătit. Odată confirmată plata, am fost contactată şi am stabilit detaliile eliberării facturii fiscale.
Mai jos vă relatez câteva sfaturi pe care le-am primit de la reprezentanta Serviciului de Relaţii cu Clienţii:
*Imaginea firmei este importantă. Nimeni nu va da atenţie unui anunţ al unei firme despre care se ştie că este în dificultate. Potenţialii candidaţi vor să afle că postul este plătit bine, că beneficiile sunt atrăgătoare, că localizarea este bună şi că există posibilităţi de promovare. 
* Denumirea postului: să fie scoasă în evidenţă şi să corespundă responsabilităţilor descrise în anunţ .Oferiţi o scurtă descriere a postului. Atenţie! Scopul dvs. este să atrageţi cât mai mulţi candidaţi competenţi. 
*Ce presupune locul de muncă? 
* Este part-time sau full-time?
*Este temporar sau permanent?
*Experienta pe care o căutaţi.
*Adresa corectă şi persoana de contact.
Aceste sfaturi m-au asigurat că includ toate informaţiile importante în anunţul meu de angajare astfel încât să atrag suficienţi de mulţi candidaţi compatibili cu cerinţele postului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu